06.09.2023.
    Koja su glavna obilježja lisice i koje lisice postoje u svijetu? Što jede lisica, kako i gdje živi te kako odgaja mladunce? Kakav je odnos čovjeka i lisice u prirodi i u kulturi?
Radni koraci:
 
	- 
	predavanje i razgovor uz PowerPoint prezentaciju uz pomoć voditelja radionice 
- 
	proučavanje dva dermoplastična preparata, uočavanje glavnih obilježja 
- 
	slobodna aktivnost po izboru voditelja grupe 
Biološke vještine: 
	- 
	upoznavanje s biologijom i ekološkim preferencijama lisice 
- 
	stvaranje empatije prema ovoj vrsti 
- 
	uočavanje utjecaja vrste na okoliš i ljudsku zajednicu 
Razvojne vještine:
razumijevanje koncepta redoslijeda
Ponuđene slobodne aktivnosti
	- 
	Samostalno crtanje prema modelu - Polaznici olovkom crtaju odabranu vrstu životinja. Nakon što je nacrtaju mogu je obojati drvenim bojama. Gotove crteže mogu uzeti ili ostaviti u muzeju. 
- 
	Bojanje predloška - Polaznici dobiju gotove predloške koje bojaju drvenim bojicama. Napravljeni crtež mogu ponijeti sa sobom ili ostaviti u muzeju. 
- 
	Crtanje korak po korak prema predlošku - Polaznici dobiju na uvid predloške gdje ih se u devet koraka vodi kako bi nacrtali određenu životinjsku vrstu. Crtež se izvodi olovkom na papiru koji je podijeljen u četiri polja radi lakšeg snalaženja u prostoru. Nakon što nacrtaju životinju, mogu je obojati drvenim bojama. Gotove crteže mogu uzeti ili ostaviti u muzeju. 
- 
	Igra „Lisica“ - Ovu igru mogu igrati dva igrača ili dvije grupe. Igra se s pločicama i kockom. Igrači skupljaju pločice sa stola i na temelju priložene tablice računaju broj bodova koje su skupili. 
Preporučena dob sudionika: djeca u dječjem vrtiću, učenici u osnovnim i srednjim školama